Emotional bitch

Andra dagen på APU:n idag, orkar inte förklara.

x kom hem med huvudvärk, kände för att kräkas
x efter att ha proppat i mig kaffe och ibumetin låg jag och tröck i sängen
x provade mina nya målar-pennor. GOSH (rent ut sagt) vilken skillnad. Helt klart värt pengarna. Skuggorna, allt förbättades!
x har klippt klorna på min hund för första gången utan hjälp av en annan människa. Helt klart framsteg!
x my hair is a mess, let's go bold. Nej men seriöst. Trött på skiten.
x igår åt mina katter blåbärsrulltårta. Lika normala som jag.
x höstlovet närmar sig, hoppas veckorna går fortttt!



ögat är målat med pennorna, det andra med en valig blyerts. Dock är den inte klar på långa vägar... Hela bilden består av skuggor, så jag har ju att göra!

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Så fiiint :) Verkar ju vara riktigt bra pennor :)

2010-10-12 @ 18:46:34
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

sv: jo, tyvärr :(



<3

2010-10-13 @ 16:16:59
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0