LISTA.

DAGENS: Klädsel: myskläder, underkläder. Go helg-mode! Frisyr: Uppsatt i en klämma, mindre glamoröst. Låt: Lights and shapes - Moving mountains. Tv: Nikelodeon i morse. Vill ha: Några miljoner, böcker, sällskap. Sånt skit. Tråkigaste: Att mitt liv står still just nu. Roligaste: Att jag är fast besluten för en förändring. SENASTE PERSON SOM: Sov i din säng: Kan det ha varit min syster kanske. Såg dig gråta: Mamma och pappa tror jag.
Fick dig att gråta: Obetydligt i nuläget. Fick dig att börja skratta: Sophia, hon är som en vandrande påse asgarv. Du gick på bio med: Sophia, SPH, Gud, Musse, Mithrandir och alla andra av hennes alter egos. Skickade ett e-mail till dig: Facebook. Skickade ett SMS till dig: Sophia. HAR DU NÅGONSIN: Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det: NeeEej. Bråkat med ditt husdjur: Ja jävlar. Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Alltså inte riktigt. Men förra veckan drömde jag om världens vackraste människa ungefär. Helt skapad av min egna hjärna, och sen på morgonen så står den jävel och väntar på bussen. I must be psychic, nej men lite lustigt var det. EXTRA STUFF: Vad är du mest rädd för: Att min lilla sköra kropp ska göra sig ordentligt illa, eller att någon nära råkar ut för det. Vem hatar du verkligen: Man kan väl säga att jag gillar en del mindre än andra. Och jag hoppas det inte är något fel med det. Varit kär: Ja. Kanske. Nej. Eller, jag vet inte. Kanske har trott att jag var det. Kör du bil: Nej, men jag ska. Har du ett jobb: Inget sånt jobb. Gillar du att ha folk omkring dig: Rätt människor, ja. Men blir lätt obekväm, och det har skett på senare dar ska jag säga. Är du ett hälsofreak: Ett ohälsofreak. Jag gör mina försök, men sen lever man bara en gång. Orkar inte gå och noja över allt man käkar och inte käkar. Det är ju gott. Är du ensam nu: Nej, äntligen kom fader och bror hem! Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Vad har du i fickan Jan. FAVORIT: Rum i huset: My very own. Typ av musik: Himla salig blandning. Flo + the machine, kent, Marina and the diamonds mfl. Sen älskar jag klassisk musik... Geek. Månad: December, juli. Mat: Thai, kina. Mammas kycklingpaj är från himlen. Dryck: Mjölk, kaffe, cola. Godis: Mörk choklad, gärna ekologisk. Tidning: Camino.
Film: LOTR, riktiga skratta-häcken-av-sig-filmer och det mesta med J.Depp. Djur: Katt. DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU: Gråtit: Det har jag bestämt inte. Köpt någonting: Nepp. Varit sjuk: Hade ont i halsen igår men det gick över. Sjungit: Känns inte som att jag har gjort annat. Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Jo, det är väl klart. Träffat någon ny: Nej, jag är isolerad här hemma. Saknat någon: Min mamma. Filosoferat: Det gör jag hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0