LalaLAlALa

God middag! Förstår vad ni tänker. Men jag sitter i alla fall och funderar, inte på något specifikt. Bara funderar. Vaknade några gånger inatt av snöstormen och sen vid fyra av snöplogen. Sms:ade Sophia och kollade om hon var vaken. Det var hon inte. Nu på morgonen riskerade jag livet när jag var ute med hundarna, vilket underbart väder! Sen har jag plockat disk och tvätt. Otroligt produktivt! Men nu tänkte jag skriva klart min svenska-uppgift. Jag ska skriva en ridderlig ansökan. Mitt namn är Freja Fenrisulven och jag är otroligt modig, typ. En ytterst speciell uppgift men riktigt kul att skriva. So long!

http://aerith21.unblog.fr/files/2006/11/fenrir2.jpg
Min inspirationskälla, Fenrisulven. Otroligt trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0