I kärlek och krig och allt det där

Sitter i min ensamhet och lyssnar på julmusik. Mamma och pappa har farit till läkaren och ligan är i skolan. Måste ut med hundarna sen, men just nu dricker jag kaffe och käkar kakor. Frukost alltså. Carolas julskiva är faktiskt väldigt bra. Bättre än mig på att sjunga är hon i alla fall. Förövrigt är jag dödlevande eller något. Efter idrottslektionen igår kunde jag inte vara i sämre skick. Jag har ett fett blåmärke på skinkan. Jag lämnar det.

Ska sanera huset idag, och sen få till lite julefint här inne. AH jag älskar jul, älskar.

Nu till lite nostalgi.

Får ångest, vackra hår.

Kommentarer
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

svar: ja, det är ju sant (:

2010-11-26 @ 18:38:08
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0