HEADLINE

Idag har jag spelat wii. Och det händer inte ofta, men måste erkänna att det gamla nintendo är mycket roligare. Och så har jag tvättat kläder. Skulle behöva plugga, men det där riktiga riktiga som behövs för att man ska orka lyser med sin frånvaro. Och mitt hår är värre än värst, måste klippas! Rummet måste saneras också. Dessa laster. Men antar att det är... livet. Hej så länge!

P.S Röstade tre gånger på Linnea i idol i fredags. Desperat kanske, men jag ska till Karlstad nu på fredag och om det är någon jag vill se så är det hon D.S
P.S2 Pappa ska få pakeet idag!♥ D.S

http://photos.posh24.com/p/996156/z/idol/idol_2010_omgang_1linnea_hen.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0