Absoluta funderingar

Har käkat frukost och druckit den livsnödvändiga koppen kaffe som krävs för min överlevnad. Eller åtminstånde så att jag ska orka med resterande av dagen. Är bitter över en ram jag målade om igår och som mest ser ut som något man gjorde på kyrkans barntimmar. Är även lite surmulen över all tvätt som ska hängas upp. Och psykologi uppgifterna. Annars sitter jag och pillar på gitarren. Jag och min bror musicerade igår. Mamma sa att vi var värsta rockstjärnefamiljen men hon måste ha ljugit. Jag lärde liksom Adam Lilla snigel och Barnen i bullebyn på elorgeln och sen på gitarr men förstår inte riktigt vart rocken kommer in. Jag hittade faktiskt början till LS på dragspelet men har inte riktigt bekantat mig med konceptet än. Knappar hit och dit, fram och tillbaka så jag ber om att få återkomma med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0