Welcome to the spelrum of wierdos

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/The-Kooks-the-kooks-702686_425_342.jpg
mr kooks. All of them.
http://atividadefm.files.wordpress.com/2010/01/lily-allen.jpg
lilyyy
åhåå, I love their accent
! Varför? Jag hatade brittiska förr i dagarna. Nu är
det så... charmigt? Nooot good, oooo!

Dessa två härliga dagar är det kvinnersta dagarna (fredag/lördag) och det
är då vi elever och lärare verkligen får visa att vi faktiskt är helt bortom
klokhetens och genialitetens murar. Icke. Vi bevisar snarare att alla
påståenden är sanna. Vi är galna. Blådårar, knäppgökar och mingers.
Och det är fantastiskt! Kan inte bli annats än skit kul, tycker vi i alla fall!
Jag tror jag aldrig hoppat omkring på en scen och dansat som vi gjorde
idag. Och alla andra, ja dem hade kul med oss (inte åt oss).
Även om dem stod nedanför scenen... Och förevigade ögonblicket.

Våran pjäs vart också filmad. Jag tvekar på om jag verkligen ska se den,
lite sådär konstigt att höra sin egen röst. Hello I'm the storyteller. Hjälp!

Oh herregud, imorgon är muttis och mummos fest. Varför går tiden så fort?
Snart är jag rynkig... Och halt, tandlös, skallig,förjävlig och gnällig. Ojoj,
fördomsfullt kändes det där. Förlåt. Men ni förstår vad jag menar liksom..

Nu ska jag dricka kaffe(colan är slut:() koffein makes you...flin? OMG kakadu
änd thän lissen to mosic. MVG-english

Leaving on a... sprakande raket hihihi!
byeee babies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0