Vet vad du vill, eller förlora på vägen

Så gott som hemma. Bakom Höjdens murar. Skönt!
Som sagt, hem ljuva hemmm 

Jag orkar inte riktigt skriva just nu om helgen.
Händelserik var den i alla fall, jag och Max tog oss runt för
första gången i en agilityklass. Av fyra starter kom vi runt
på tre. Vi fick 10:de, 13:de och 21:a placering i dem. På
tionde platsen fick vi till och med pris och rosett :'D
Men vädret var... hmm blandat? Typ far beyond ostadigt.
Nej men lördag var KANON, och söndag var KALKOON. BIG.

Örk icke mer. Kemi...hatar jag.
Prov på tisdag, och det har vart dåligt med pluggandet. Men
rent ut sagt bryr mig inte längre. Jag fattar inte hur allt hänger
ihop och då blir det inte direkt kul. FY
Kurtan
Sådan där musik som jag bara...aah.

sssssprak, byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0