PARAMORE-GREJ och fröken röd planerar att stanna ett tag

Ahaahaj min mageee. Kaffe hjälper. Inte.
Men jag dricker det ändåå hihi.

Eftersom jag var klar med både svenskan och engelskan så fick
jag så vackert kila hem efter lunch. Så det blir troligtvis inget mer
sådant för mig denna termin.
Om en månad har jag redan sommarlov. How twisted is that?
Känns som att det var jul i förrgår. Och att tusen uppgifter vilar
på mina vacklande axlar. Orkar jag? Nej, snart måste jag släppa
den bomben. kabuuum.

Min paramore-grej dök som väntat upp idag, åhåå jag blev rätt
sådär glad. Överlycklig sprang jag runt och visade den för min
familj, dem var tyvärr inte alls lika entusiastiska...
Men den var ju så snyggg!


Så fint den passade in :')

Nu ska jag, hmm dra!
byee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0