Oooh darling, who needs love, nanana

Who needs a heaven, up above? Who needs somebody that
can feel your pain.
Who needs the disappointment of a telephone call, not I


Kanske inte helt rätt, men detta är vad jag går och sjunger.
Så jeeekla underbaris låt. Nutsie yeah.

Kemi idag. Har jag sagt hur mycket jag hatar kemi? Hoppas
inte min lärare läser detta. Skulle inte direkt behöva det hihihi.
Nej men allvar, jag dör snart. Det får inte fäste i min bedrövliga
skalle. Synd.

Mitt liv är fan bra. Förutom skolan. Där har vi haken. Haken naken.
Naken-janne, det brukar jag kalla min broder. Sådär på tal om
nothing. Typiskt mig.

Jag vill läsa min bok. Helst förevigt med det går inte :<
Så snart hoppas jag in i duschen för att sedan trilla i säng
tillsammans med EeÄlin. Alltså inte bildligt (eller bokstavligt?)
med henne. Jag ska lyssna på henne. Hon är så bra.
Jag skulle kunna sitta på ett moln och dingla med benen samtidigt
som jag lyssnar på henne. Dream on mändy looser.

Så nu dunstar jag med en sprakande raket mellan benen.
(Sophia Guden vet att det betyder hejdå)

http://blogs.menmedia.co.uk/old/whatson/Razorlight%20general%20press.jpg
Oj, shit vad stor den blev o.O
Hmm, ooh darling who need the rain... var det väl.
Razorlight är i alla fall...eh grymmisar?

byebyee folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0