Om jag någonsin blir som du får du slå mig. Hårt.

Idag hände något historiskt. Vår kretslopps lärare bjöd på fika
och lät oss sluta tidigt. Åh tack Guds bralla! So much result.
Nej men det var...erm snällt? Ja.

Och just nu sitter jag och äter (gör inte så mycket annat nu för
tiden) och snart är jag still going strong but rullande. Inom en
snar framtid skulle jag gissa. Fast funderar på att dra igång
med packningen inför kvällens övernattning på skolan igen.
För imorgon får vi göra ett kärt återseende i ladugården. Ähää.
Undrar om vi får sova inatt, eller om Erik och Freddie tänker
massakera vårt rum OCH utsidan ännu en gång. Priset för
far beyond puckade pantpojkar delas ut. Det går till dem.
Men ack vad dem får oss att skratta.

Mer kaffe innan packning. Eller så får Sophia, Johanna och
Angelica en trasmatta som sällskap. Please avoid.

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/usa/images-3/god.jpg

http://www.2heartsnetwork.org/SacredHeartJesus3.jpg
Och jag tänkte passa på att tacka alla högheter för att jag
fick G på Nationella i matte B, Herrarna Jesus och Gud.
Om dem nu någonsin ser detta...

buddha_flower.jpg Buddha Flower image by Michael2505
Jag glömde den ballaste av dem alla. Buddha.

Jag är patetico. När ska jag växa upp?
Sprak, klockan går HJÄLP!
byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0