Livet går vidare även om jag tycker det rullar för fort

Skrammel och bling. Var till stora Marieberget, utan att bli påhoppad av
abonnemangs försäljare eller Kvadrat-redaktörer som vill ha min åsikt
om nya gallerian. Töntigt. Men skönt att slippa! Och det vart ju en hel
del inhandlat. Outfiten (OMG, jag sa inte nyss det) till mammas fest är
check! (vad är det med mig?) Både blåsa och dojer. Wuunderbart,
sehr gut. Muchos.
Min klänning är en glädjespridare. Folk kommer le vart jag än går.
Icke. Men annars var det en helt galet bra dag med guden musse sopan miss
foe (eller varför inte bara kalla henne Sophia?) och käre mutti. Klart mer än
godkänd.

Idag vart kemiprovet avklarat, och jag kan känna livet i mig igen, så
underbaart!  Hur det sedan går berör mig inte. I'm so over kemi
leukemi ministeri.

Jag elsker min glädjespridare. Mamma kom dragandes med massa
andra klänningar, men dem påminnde mest bara om mitt alter ego
fröken grotesko och henne ska vi hålla utanför. Sen uppenbarade
den sig inför mig. Likt Buddha, regn på en genomtorr åker, plåster
på såren och ett vattenhål i öknen.

punkteli punkt
Och jag kan inte riktigt bestämma vilka av skorna jag ska ha...

Dem är så hottt båda två :(

Och jag tänkte anlända till festen som Lady GaGa för att hon är så
SUPER CUUL. Hur det blir med den saken lämnar jag åt ödet. Men håret
tänkte jag ha lite som hon har när hon har kort och lockigt.

Hmm, rätt så SNYGGT

Japp, mina planer. Nu ska jag slänga i mig kaffe.

Dunstar med en sprakande raket mellan benen, byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0