Jag-är-trött-jag-är-trött-jag-är-jätte-trött

Ladugårdstjänsten igår var mamamama papapapa. Super alltså.
Förutom att Erik och frågetecken stod utanför vårat öppna fönster
och vägrade att låta oss stänga det,mitt i natten. Dem stod där
tills halv ett då dem bestämde sig för att köra traktor. Sen sov vi
så skönt ändå tills halv sex då klockan ringde och skonlöst väckte oss.
Mjölkningen var väldigt kul. Men på eftermiddagen fick vi raka skit
hos fyra grupper. Skit kul var det.

Idag var vi i djurhuset igen. Stålhättaskorna, i loveee!
Men jag, Sophia, Johanna och Angelica fick gå upp i skogen och dra
ihop ris. Vi var förbannade. Men bara lite.

På vägen hem somnade jag på bussen. JAG! Viola Amanda Johanna
Skit-kul-men-oförklarligt-pantad Jansson slocknade som den trasmatta
hon är. Då, käre leesare, har det hänt något skumt i det kosmiska
systemet.
Nej, jag är trött som...? Jag är trött.

Have to go, not funny anymore. Rimma nästan.


åhåå, EeÄlin. I'm addicted.
JDMESRMB (jag dunstar med en sprakande raket mellan benen)
hahahha, herregud
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0