I'm going blonde men hur fan tänkte jag?

Sitter med en otroooligt het hätta på skallen. Jag kan inte sluta tänka
på vad som kan hända med mitt käre hår. Tänk om det blir... fult?
Nej, på något sätt måste vi lösa det i så fall ;o huhu.
Just nu slänger mamma i färg i saras hår, min färg ska sitta i en timme.
EN TIMME?!? men hej my god.
Bara det inte ramlar av. Då går jag aldrig mer ut. Bor i sängen. Låter
rätt hyffsat ändå. NEJ sluta tänka nu.
Hjääälp. Räddis-jag.
Är det någon som kan bära upp alla hårfärger så är det hon. Fröken ängel.


Åh, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Varför blir aldrig mitt hår så
jag vill ha det. En fråga bara. Kanske ska man go bold? Nej.
Men jag blir så frustrerad. Det blir aldrig som jag vill.

Slute gnälle. Sprakar, men återkommer. När detta är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0