Idag hände något historiskt...

Jag gick för första gången i mitt liv en hel mil. Mina ben... ja dem sitter väl kvar
hoppas jag, även om det inte känns så. OCH jag såg en livs levande grävling
springa över vägen. Annars har jag bara sett dem vid vägkanten. Inte så livs
levande tyvärr.

Och idag är det stupid sunday. Mammas jobbarkompis kom över och fikade,
sedan kom farmor och farfar och fikade. Fika fika fika. Primeee!
Men jag gick ju min beskärda del också i alla fall.
Förutom fika bestod min dag utav matte. Fyfan säger jag. Men varför klaga
egentligen? Snart är jag en fri kvinna. Nästan.

Ska snart skutta in i duschen och sen slänga mig i säng och läsa G.Ns dagbok.
Är inne på nummer 6 i serien om jag inte missminner mig?

Funderar på vad jag ska slänga in för bild idag...
Funderat klart.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/07/24/article-0-0210230900000578-113_468x312.jpg
Miss Nicolson. Som blivit lite av my personal Jesus

Sprakelisprak & byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0