Hey, do you mind me asking for a part tralala

of your love, of your world, of your bed, of your heart
I just can't get you out of my head

Måndag, åhåå måndag! APU i djurhuset, helt okej.
Vi fick göra informationsskyltar om djuren på förmiddagen och sen
måla på eftermiddagen. Och eftersom vi missade att det var sovmorgon
så fick vi sluta två timmar tidigare :D tackar man icke sa nicke nej till! 

Nu sitter jag och funderar på min cirkusuppvisning till liv. Herregud, jag
måste prata med mutti innan jag typ... skriker? Det vill vi alla undvika.
Helst. Att detta kommer gå på räls är lika troligt som att jag vaknar en
dag och slutar dricka kaffe. Fiasko 0.9 ungefär alltså.
BIG kakaduu.

Denna vecka är inte vilken vecka som helst. Det är flygarvecka. Då Jesus...
flög? Eller typ, uppstod. Jag vet inte.
Men det betyder i alla fall för oss små skolbarn att vi får extra lång helg. Han
var inte så dum trots allt den där Jesus! Torsdag + fredag = not to cool for
school, my head stays in bed (?)

åhåå, när jag kom hem hade jag en fluga i ögat efter den våldsamma moppe-
färden men jag möttes av mongopatrullen (max,joey,frasse,kasper) som
genast fick mig på bättre humör. Fast dem är pälsklädda galningar. . .




saras picturesss. 


Hittade ingen bild på min svarta panter :(

Joey la nyss en fin blaffa på mattan. Jag är rätt trött på hundkräk efter
janssons sälen-vecka så min vati fick ta hand om det...  hihi.

Nu ska jag, jag vet inte vad jag ska göra...
dunstar med en... byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0