Fiasko 0.7 på ingång, eller nej, det var Amanda

Här är jag igen. Ett antal timmar, två koppar kaffe och x antal mackor med
lyckans ost på senare. Tacka fan för det. Är man hungrig ska man äta.

När jag kom hem för någon timma sedan möttes jag av en död fågelunge
i lådan och en som satt och pep. Dem hade varit själva ett tag men hela
familjen Jansson tvekar på att det var därför. Vilda djur är trots allt en
konst att få att överleva. Och bäst som jag sitter med den återstående
ungen i en ny låda och sjunger för den för att den inte ska känna sig
ensam (han matvägrade också) så börjar han vingla och tillslut låg han
på rygg och kom inte upp. Usch, det var så hemskt att se.
Men jag ville inte lämna lille Kent Agent, så jag satt där och sjöng Love
med Elin och Lars. Till han inte andades längre, utan bara låg där och
röck lite då och då. Sen fick pappa se till att han verkligen var död.
Inte skulle kraken behöva lida :(
Så nu skuttar dem runt tillsammans i himlen istället :)

Usch, måste plugga kemi. Varför fastnar man alltid framför datorn? Det
är rent av livsfarligt att sätta sig framför den för man blir kvar där, vare
sig man vill eller inte!



suomi, mitt käre land. Förlåt för att jag inte kommer i år.
Jag kan inte beskriva hur jag saknar det.

Don't you know love, is to hard to break.
Love, ain't nothing you can take
It's a little thing we make

Så sjöng jag för fåglis innan han tog steget, åhåå
Nu blir det begravning, herregud.

Ssssssprak, byee
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0