Emotional nanana, I'm truly nuts

Har jag sagt att jag verkligen älskar sovmorgon? Kanske jag har...
I alla fall, jag vaknade pigg och glad. Rise and shine. Matte prov.
Rise and blääeeuu.
Men denna dag ska vara glada dagen. Hehe, man ska ju alltid
försöka!

Mamma dammsuger. Jag hör knappt vad jag tänker. Denna
måndag får jag inte glömma klockan som jag gjorde förra
veckan. Kanske ska sluta skriva massa tomma meningar?

Sophia sms-bombar mig om svarta får och kastruller. Och
även en del nötter. NUTS är hon. Fast det är ju jag med?

Vilket jävla inlägg. Nu måste jag sticka till min far beyond
cool moppis. The return of ANE.


Jag skall måla håret snart, mihi.

byebyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0