whatever it is it's just a mystery

Razorlight har regerat mitt huvud hela dagen. Och jag klagar inte, tvärtom. Jag förvandlas till en feel-good tönt som typ hoppar och dansar. Om livet känns hårt då lyssnar jag på Razorlight helt enkelt. Lyssna så förstår ni säkert
America

I can't stop this feeling i've got

Who needs love

Bara exempel sådär. Jag tycker i alla fall att dem är MMMM!
Kaffe sitter bra fint i min mage, men jag måste trappa ner på riktigt. Till och med jag tycker det börjar gå lite till överdrift om jag ska vara ärlig. Kanske kan vara ett bra nyårslöfte tjugoelva? hehehe. Almost got ya.
Jag tror jag måste ta tag i lite skit på mitt rum nu, produktivt till tusen. Det går bra nu, kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0