Undra vem jag skulle vara om du var jag

Jag hittade fula bilder på mig och sara från typ... september/oktober?




breathtaking. Måste vart tiden då jag överkonsumerade idomin. Liksom, kolla läpparna?

Alldeles precis nyss ringde jag och pratade med någon trevlig snubbe på specsavers, nej jag bokade tid för synundersökning. Så att jag har det ur vägen när jag ska få mitt efterlängtade traktorkort. Can't wait. Eller? Nej men det måste ju göras, även om jag hatar att sitta där. A, U, M, Ö osv. osv.
Men jag och mamma ska i alla fall åka till någon mattaffär (?) och kolla efter våtrumsmatta till badrummet. Hela skiten ska ju göras om. Bra fint!

Snart måste jag få på mig kläder, kan inte åka till Linde i pyjamas. Även om jag skulle vilja...
Plus mitt besöksrekord. Keep up the good work! Adios!

Kommentarer
Postat av: daniella

sv: lr hur, dom är grymt fina!

Det är väl en sån klocka eran mamma har? Fast turkos då (;

2010-06-17 @ 18:54:29
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0