Tribute to Kvinnersta

♥♥♥♥♥♥♥ 
KK
asssss
Miss Foe
gossebarnet in action








Helga på WUC, med kaffet som höll oss vid liv...
Min fickparkering HEHE (L)


pelliiii











Trääktor








Ungefär såhär pigg är man när man haft kemi...

...och här visar hon sin manlighet
ååh, älskade stålhättaskor...

Det var lite sådär jobbigt att säga hejdå till alla..
Gudeli gud vad bilder! Nu orkar jag inte riktigt mer ... hehe.
Men bra fina är dem i alla fall! Även om det bara är en sommar
kvar innan alla träffas på samma ställe igen så känns det ändå
sorgligt. NUTS. dEt äR soMMarLOv Nu aMaNDa. Sommarlov.
Gagaga. Nu vill jag ha kaffe och en bra jävla film!
Ha det braeli bra för det ska jaggg!
SSsprak und BYE!♥

Kommentarer
Postat av: Gossebarnet !

åhåååå! <3

du måste skicka alla bilder du har!

krammis!

2010-06-04 @ 20:13:53
URL: http://jennniiiiifer.blogg.se/
Postat av: Gossebarnet !

hööh, fast nu har jag snott en del (y'

2010-06-04 @ 20:16:46
Postat av: SVAR

hihihihi, det är lugnt ;D säg till om du vill ha flera <3

2010-06-04 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0