Sitter och funderar över kaffet vart flyga hän

AAAAAJ mitt ben!! Förbannat vad ont det gör, hoppas jag inte
typ... förblöder ;o ahaaaaj !!

Förutom att jag håller på att spy pga blodet på mitt ben (jag
har skärt mig om ni vill veta, hmm det där kan misstolkas...
jag har skärt mig av misstag, när jag skulle behandla mina
apben. Klantigt jag vet jag veeet, men så är det) eh, vart
var jag när jag så otrevligt avbröt mig själv? Jo, jag sitter
och dricker kaffe och lyssnar på pppparamore på altanen.
Jag är självuu hemma, mycket skönt faktiskt! Men vati
slutar jobba om ett tag, jag har beordat honom att köpa
nya plåster. ALLA våra är slut ... Och jag vill INTE förblöda.

Åh härliga sommarlov, och vi har tillochmed fint väder! Livet
är totalt på min sida (förutom skärsåren) och det bara
värmer i mig. Mina hundar ligger och solar sig, åhii
i love them :') även om dem är korkade... sådär rätt
ofta ;)

Alltså mitt ben, jag kan inte släppa det. Ser ut som en
krigsskada!! Gud hjälpe mig!
Nu skall jag sluta tjata. Männsker, tro på min överlevnad!
AAAAJ, jag försökte skölja dem, åååh!

Jag måste städa mitt rum också, en true mess... SEN SOLA
MED G.N DAGBOK. hihihi
För det er sommer.


åh I wanna be on top. AH FAST NE

byeli bye och sppppprak! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0