People say I'm all over the place, but I just love to dance

Har städat mitt rum, nu är det fint och väldoftande. Lakanen är bytta,
det är underlibart!! Mattan är dammsugen, allt tollar-hår är avlägsnat
och man kan återigen se att det faktiskt är ett tiger motiv på den.
Jag har gjort lite cola åt mig själv, den var OK. Inte mer. Men vad
gör det? Livet är mer än OK, det är huvudsaken HEHE!
Nu ska jag glo på film, på min nya TV. Eller, den har ju några år
på nacken men på mitt rum är den ny. Åh, den är rätt snygg också..


En taggad bild på mig och pelliii från Kvinnerstadagarna då alla
pjäsmänniskor went crazy. För jag känner för att go crazy nu.
Jonna har tagit bilden förresten ;>

Imorgon ska jag besöke en gammal go vän, nämligen...

... min utomordentligt snygge friendo jenny, hihihi! ♥

Filmen ropar efter att bli sedd.
I'm outeli out, sprak ja bye!

Kommentarer
Postat av: jennnnny

hahahahha

du hittade ingen snyggare bild ? :o

2010-06-03 @ 20:45:02
URL: http://jennykanske.blogg.se/
Postat av: SVAR

HEHEHEHE, JAG TYCKER DEN ÄR FINIS JU :(((

2010-06-03 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0