OMG ända in i Guds cykelbyxa

Hur gick detta till? Helt plötsligt är all skit över. Jag fick G i både
matte B och kemi A. Åhiii!! Jag klarade deeeet, och efter sommaren
är jag en DV2 istället för DVNV2 eller vad fan det nu kallas. Jag har
inte ens koll på vad min gymnasieutbildning heter. Men jag har helt
enkelt inte brytt mig att fråga heller hihi.

Imorgon är det sista dagen i ettan, och det nalkas sovmorgon för
1A, i alla fall för dem som är klara med allt. Och det är jag. Turis.
Men i alla fall så ska vi samlas efter lunch i djurhuset och avsluta
där, och sedan blir det TÅRTA i typ matsalen?
Och sataaan vad jag kommer sakna allt. Jag ska vara borta från
skolan i typ två månader. Jobbigt ahaa.


Virtuella tredjedelen av 1A hihi

Senare ska jag plocka in lite tvätt och glo på film. Fast jag ska ju
dammsuga också... om jag orkar. HEHE

Sppppprakar iväg återigen. BYEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0