Now your sheets are dirty, the streets are dirty too

Elin Ruth Sigvardsson spelar i högtalarna och jag typ... försvinner. Så himla fin musik! Kaffet är i alla fall uppdrucket och jag har fortfarande pyjamas på mig. Lite sådär tjusningen med sommarlov. Fast det tycker ju inte mina föräldrar därimot... Fast däruppe är det typ damp just nu. I huset alltså. Lite saker som behöver styras upp, fast jag tror inte det finns så mycket som jag kan göra för tillfället.

Jag har förälskat mig i mammas nya bil. Speciellt när man kan koppla in mobilen så musiken kommer ut i bilhögtalarna. Jag föll på en gång, hårt. Så jag ska övertala mamma så hon låter mig övningsköra i nya pärlan... Vem vill köra i hennes gamla skump-skump när man kan åka med stil och klass? Nej precis!


EeÄlin ♥


So long people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0