Ey dear homie, sluta garva så förbannat!

Jag känner mig som en riktigt disaster. Hmm, pinsamt, men jag har försökt mig på bloggdesign... Jag är HELT ny inom ämnet, men jo visst går det framåt. I något man skulle kunna kalla myrsteg. Och ja, jag har en testblogg, men nu får aldrig reda på adressen så ni kan skratta åt mig hihi!

Nej snart måste jag börja göra mig fin (går ens det? Tvekis hihi) för vid klockan sex åker jag till mina kära homies och terrar dem. Nej vi ska på gymnasiefest. Dance the whole place apart, lätt hänt!
Men jag ska försöka fixa mig lite mer än vanligt, just nu likar jag shitttt HEHE!

Så nu hoppas jag på en prima kväller, hoppas alla andra får det med!
Höres när jag kommer tillbaka!




Måste säga att jag älskar min vati och mutti också!♥

sprak och byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0