Desire to inspire

Alltså jag måste få långt hår snart... Man kan ju göra så himla mycket med det!
http://www.shinylittlethings.com/wp-content/uploads/ashley-olsen.jpg

Uppsättning korgflätningBusig uppsättningLockig asymmetrisk uppsättning
Okej, jag kanske tar i en aning. But you get what i mean.

Idag har varit lika händelserik som igår skulle jag tro. Bara film typ. Denna gången såg jag Pieni Merenneito(Lilla Sjöjungfrun). På finska såklart, men jag är i princip uppväxt med den filmen och pratade i princip flytande finska när jag var plutt så språket är inga konstigheter alls.

Sara vill ha godis och glass. Typico. Jag ska sluta med alla sådana gifter, men hur lätt är det när hon sitter och maler? Man blir ju inte klok på henne, nu tjatar hon på mamma om det också? När ska hon förstå?
Måste styra upp detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0