All along the watchtower


There must be some kind of way out of here
Said the joker to the thief


Igår fick vi massa kläder från mammas jobbarkompis. Helt sjukt snygga kläder! Jag och Sara var som barn på julafton, och min garderob är mer välfylld än någonsin tidigare. Bra fint!
Inget direkt långt inlägg, måste hänga tvätt och slänga in fläskkotletterna i ugnen. Jag känner mig som lillmorsan. Plus att jag hatar att laga mat. Verkligen hatar, jag lyckas alltid skära, bränna eller skala mig själv. Igår lyckades jag göra misslyckade makaroner? Makaroner! Stackars Adam fick äta mat som skulle kunna klassas som kattskit.

http://www.listzblog.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/troy_main.jpg
Igår kollade jag på Troja, i just love it.

Skriver troligtvis senare, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0