When it comes to you, I don't hate goodbyes. Honestly I love them

Sista jobbdagen, bra fett! Klirra döds skönt i kistan mähä! Har nyss skrivit i kram-boken, en galen och röd bok som är onödigt nödvändig för mig ibland. Töntigt, men jag är väl tönt då. Jag har ingen jävla aning vad jag ska lägga mina pengar på... Jo, LOTR-filmerna, men dem har jag nästan redan pengar till. Ännu ett i-lands problem.

Nu ska jag dricka lite kaffe, och käka mörk choklad med citronsmak. Det ska vara bra för hjärtat, inte för att jag har hjärtproblem men det är bra att vara förebyggande....

Desire: Cola (!!), pyjamas och långt hår (fan vad jag tjatar...)


så förbannat snyggt
good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0