You plastic people with your plastic minds

We got something to say, I don't think it can wait
I just don't wanna fuck it up
They can't come in my way, I don't care what they say
I just want them to lick it up


*

Ibland blir jag bara sådär jävla trött.






Ojsan, jag som sa att det inte skulle bli några hårbilder...
Men det vart några svartvita så inte utväxten syns hähä!

But this is what it looks like :)

För tillfället sitter jag och käkar naturgodis (!!!) as nice
och försöker hitta på saker jag är glad över, och det
har faktiskt blivit en del. Bra det i alla fall !
Sen ska jag nog duscha och lyssna på fibes, oh fibes
emotional som jag köpte alldeles sjääälv och som jag
är helt beroende av ._.

PUSS OCH GOD NATT!
/ämändä♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0