Kul mamma och kort hår

Och så var det bestämt, mitt hår ryker.
Jag snackade med mamma om att jag ville
ha kortare hår, och hon gick med på det
helt utan problem :)
Det är lite roligt med mamma, för när man bara
vill klippa lite grann så är hon inte så sugen och föreslår
att vi gör det någon vecka senare. Men nu när jag sa
att jag ville ha kort hår så sa hon att vi kanske kunde
göra det imorgon, eller varför inte redan i eftermiddag...
Haha, hon har alltid velat att jag ska ha kort hår x)
Men jag får se när det sker, ska bara bestämma lite
mer exakt hur jag vill ha det :D
Och nu får man inte ens lämna hemmet pga snöstorm.
Hur länge ska detta pågå? Sommar NU!

PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0