Kort hår, självförakt och allt för lite jävla anamma

Jag har kort hår, och jag är nöjd :)
Min mamma är bra hon!
Jag borde verkligen plugga matte och kemi,
jag sa att det var det ända jag skulle göra på lovet.
Jag har inte gjort det än, och även om det bara är
måndag så har jag redan panik.
Jävla plugg.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, plocka
tvätt kanske? Och ut och gå, annars har jag inga planer.
Shit vad dålig fantasi jag har! ._.
Fast jag måste klura ut hur jag ska färga håret, och det tycks
ta sin lilla tid ... ;D
PUSS HÄJ

Kommentarer
Postat av: gossebarnet!

på torsdag har jag också kort hår och rött tror jag :D

höhö- sa jag med men har inte pluggat än heller.

2010-02-22 @ 15:01:39
URL: http://jennniiiiifer.blogg.se/
Postat av: SVAR

Gossebarnet : YEAAH! det kommer bli hotttt :DD

2010-02-24 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0