Det var en gång som blev sandad

Och att det ska vara så jäkla svårt att älska sig själv!
JAG ÄR BRA.
leukemi. Men jag tror att det blir som med mummos cancer.
Det kommer bli bra ♥

Idag är det lördag, och mina kreativa instinkter
tog alldeles oväntat över mitt medvetande.
Plötsligt började jag måla om en ram på mitt rum
och sen började jag på två nya ramar, ja, fråga mig inte.
Jag är inte direkt konstnärligt lagt, men samtidigt som
kent pumpades i mina usla högtalare fick jag lust att
pyssla med någon som jag inte gör så sällan.
Sen om jag är redo att hänga upp skiten igen är ju
som väntat oklart i nuläget :)
Tänk om jag börjar bli impulsiv? Alltså ovanligt mycket...

Min syster skickade över lite vackra bilder som hon tagit.
Dom är dock några månader gamla eller så, det står god jul
på en ;o
Men tänkte i alla fall slänga in några nu. På oss alltså, systrarna
jansson ;D
VARNING : vi är inga direkta skönheter, men jag hoppas ni
överlever utan att få typ ögonmigrän eller så...
Men gud, varför är jag så rolig helaaa tiden?


it´s not me, it´s you


JUMP!


AHMEN bjud!


hell yeah.

Shit vilket ovanligt långt inlägg för att vara mig.
Lätt hänt ibland helt enkelt, men nu har min rygg gått
och dött efter att jag bärde in Adam i hans rum. Han är
inte liten längre ... x)

Puss och ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0