Århundradets misslyckande.

Det är sant, det är jag.
Nakna sanningen, det är jag.
uuuuusch.

Iiiinte bra dag, jag vet att jag har sagt det
förut, men det här är lätt den värsta dagen sen
skolan började i alla fall.
Satans skit! Och återigen ställer jag frågan till mig
själv : varför, VARFÖR, valde du natur amanda?
Jag har inget vettigt svar, tyvärr.

Och mitt huvud vittrar sönder vilken mikrosekund
som helst, och inte fan hjälper det med varken kaffe
eller alvedon!
Någon vill mig något. Hmmm...
HÄR ÄR JAG.

Gud, jag måste verkligen lugna ner mig. Men jag ska
plugga kemi, duscha och sen dö under mitt täcke. Kanske
till kent, det renar själen liksom.


Knivigt, verkligen. Jag älskar det ordet, verkligen. Det betonar liksom.
Om blickar verkligen kunde döda

Hoppas alla andra hade en bättre dag en mig!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Gud <3

Stackars lilla amanda :( Today is not the day that they will sing about in the future så att säga... Nej men seriöst du ser crazy ut på bilden :O

2010-02-15 @ 20:12:28
Postat av: SVAR

GUD : Vid det här laget borde du veta. I am crazy! Vi ses i himlen :D

2010-02-18 @ 19:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0