One track mind, one track heart

Har druckit upp kaffet.

x gick hem från stora vägen, trodde bilarna skulle krossa min sköra kropp.
x mår sämre än på länge, rethostan är förjävlig och huvudvärken vägrar släppa
x annars är livet bra, alla uppgifter och prov är gjorda för den här terminen. Jullov imorgon!
x började läsa hobbiten igår, det gör nästan ont i hjärtat. Kan inte alla vara som en hobbit? Livet skulle vara tusen gånger lättare om alla var vänliga mot alla och så fort det stod en främling på trappen bjöd man in den och tillsammans åt man upp hela skafferiet och drack öl, istället för att spränga varandra i mindre beståndsdelar. För att inte tala om hur underbart det skulle vara om någon knackade på och frågade om man ville ut på äventyr. Nu blir jag deprimerad.
x lyssnar på Marina, lättar mitt hjärta lite. Plus att adam precis klev innanför dörren.
x ibland älskar jag min skola, ibland får jag panik på den. Antar att det är så det går till.
x känns skönt att mamma börjar acceptera Nya zeeland, hon frågade om jag skulle använda min nya spargris till pengar till resan. ÅH GUD VILL ÅKA NU.

Nu klarar ni er ett tag till, fans.
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0