Numb

x jag sitter och dricker kaffe jag
x 8 skoldagar kvar innan jullov - underbart men samtidigt en liten oro i mitt huvud över hur mycket som ska göras innan dess
x jag och Sophia måste läggas in på mentalsjukhus, vi är fan inte som vi ska. Fast lika bra det, tycker jag.
x mitt nästa inköp ska vara böcker, nu har jag väntat länge nog.
x Igår satt jag och kollade på top model och tydligen gjorde sophia samma sak. Ett utdrag från min inkorg och skickade sms när vi insåg att människorna var i hobbiton. Platsen där the shire spelades in. a: OMG DÖR s: omg omg omg! a: Jag vill gråta s: vi skulle kunna sitta där och äta frukost och äta bland alla fåren a: ja, och röka longbotton leaf!
x Ruth äter lussebulle och russin. Nu har det spårat!


numb - marina and the diamonds
http://powerlinead.files.wordpress.com/2010/03/marina-and-the-diamonds-photo-by-rankin.jpg
marina, marina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0