Insikter

Jag kikar runt på massa roliga bloggar och även bakåt i min egna. Slås av insikten att höga höjder vad tråkig min blogg har blivit. Förr kläddes den mer av mina glada stunder och bilder, men nu liknar den mest bara en mörk baksida. Måste rycka upp mig, för det är bara jag som är felet. Jag lovar dyrt och heligt att jag ska ge mitt yttersta och även ta mig i kragen och få ordning på en bra design. Nu känns det bättre!

Tänkte även informera om att jag mest lallar runt här hemma, har plockat tvätt, dammsugit, ätit mörk choklad och sneglat på gitarren utan vidare resultat. Har även lyssnat på musik. Ikväll hade jag hoppats att Sophia hade kommit och våldgästat mitt hus med tyvärr har hennes mage vaknat på fel sida av sängen igen. Lider med henne. Min bror kollar på julkalender, han måste gå vidare.
Jag och Mr tollers som jag förövrigt var väldigt arg på alldeles nyss. Nu är jag sugen på vaniljte och långpromenad. Men det är så mörkt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0