How quickly the glamour fades

Jag förstår om många tycker jag är störd. Jag gick upp klockan sju och kokade kaffe och bäddade ner mig i soffan med lussebullar och kollade på julkalender. Den har potential att bli bra! Och de flesta vet att jag är svag för grisar, och jag har hört att det minsann ska finnas en gris med. Lite plus liksom! Efter det gick jag och la mig igen och halvsov i en halvtimme, men gick upp och tvättade lite kläder sen. Fick massa begagnade kläder igår, och det är inte dåliga kläder. I alla fall hälften var ursnygga. Och jag hittade två ryggsäckar som var från himlen ungefär. Plus att det är miljövänligt!

Nu vill lussebullarna ha sällskap, svälter!


Amanda och hatten. Bra dag idag! HEJDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0