Hello darkness, my old friend

Sitter och lyssnar på klassiskt. Dör typ. Men om det nu skulle vara till någons intresse så kan jag skriva vad jag fick igår.

x Ett brickbord
x en lykta + tre röda blockljus
x en bok (den farliga leken)
x en skiva (marina and the diamonds) av SPH den amöban
x pengar
x en igelkott i glas av min bror hihi söt!

Idag:
Bakade pepparkakor med sara, adam, amanda karlsson och johanna hos mummo. Ytterst trevligt! Nu: Lyssna på musiken och fortsätta dö, sen ska jag plocka massa tvätt. Efter det ska jag nog ner på mitt rum och ta hand om det, till tonerna av Marina and the diamonds. Tack gud för att jag är ledig imorgon och kan plugga då!


The sound of silence
fan vad vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0