God middag slamkrypare och tjänstefolk

Har huvudvärk från helvetet. Har försökt vila men det hjälper inte, så jag tar till de allra starkaste medlen jag har, tablett, kaffe och ekologisk mörkchoklad, och David Garret. Åhååå livet!
Måste även ta mig an tvätten, men annars är tillvaron detsamma. Alla dagar ser likadana ut, allt smälter ihop. Jag minns knappt vad det är för dag idag... Men jag ska inte klaga, har ingen större lust att börja skolan i nuläget. Kaffe och choklad tillsammans med musik räcker långt för mig.
Well, I went to the doctors believing the devil had control over me
I was finding it hard to breath and finding it hard to fight the feeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0