Horror vacui

Lyssnar på musik, fin sådan. Drömmer. Lätt hänt att det blir så, speciellt när man sprungit runt på agilitytävling hela helgen. Det tar livet av mig, rent ut sagt! Så sjukt trött! Mitt huvud är gegga, hela jag är.
Min bror börjar skolan imorgon och sara på tisdag, medans jag har en hel vecka kvar. Känns helt okej. Usch, jag kan inte tänka. Film skulle inte sitta fel, och min säng.
orlando-bloom.jpg orlando bloom image by Janicelove_011
speechless, beautiful
jag är fast i träsket, men stänger av när rapparen kommer. HEHE bus.

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Vilken underbar bild :O

2010-08-16 @ 14:18:32
Postat av: amanda

sv miss foe, guden,sopan, musse what ever: jag vill äta honom :*(

2010-08-16 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0