Heavy in your arms / Florence and the machine

Sjuuukt orginell dag! Jag och Sophia (spenkoppen) lyckades bryta ett äpple rakt på mitten med bara händerna. Undrar om det någonsin hänt tidigare i världshistorien! När vi gjort det och satt och väntade på bussen hittade vi en mygga och passade på att hålla en lektion i mygganatomi för oss själva. Ytterst intressant! Plus att Sophia påpekade att mitt armband vek ut sig. När jag hade slutat skratta påminde jag henne att hon borde läggas in på mentalsjukhus. Stört inlägg, som om inte jag skulle behöva tas om hand ett tag.
Lyssnar på en så jäkla makalös låt. Jag dör lite.
Måste kila nu på pricken, dusch sen harryparrypotter-bok. Sen zzZzz. Typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0