En konstig jävla värld/obegripligt

Åh vad härligt det är när Ruth klättrar upp i nacken, ligger där och kurrar ett tag och sen ägnar sig åt att slicka i mitt öra. Goosebumps!

Dagen har bestått av film och slö. Men vi avslutade i alla fall med en långpromenad, så jag är ju inte direkt potatissäck till hundra procent. Plus att idag återvänder mina föräldrar från en helgs fisketur. Skönt att ha dem hemma igen! Upptäckte att det är augusti nu, holy shit! Det var fan julafton i förrgår.
Usch jag är trött, måste slänga mig i sängen och filosofera.
helt... ÅH!♥

Kommentarer
Postat av: Miss Foe

Det är så fiin låt, Blir nästan tårögd :')

2010-08-03 @ 12:07:54
Postat av: Miss Foe

Blir nästan tårögd av låten :') Så vacker

2010-08-03 @ 12:08:36
Postat av: Miss Foe

Okej nu tror du jag har blivit galen men det var datorn som dampa loss... o.o

2010-08-03 @ 12:09:06
Postat av: ämändä

sv miss foe: eller huuuur, helt aaagahhag! Det är lugnt, jag visste redan att du var galen.... hihihihi

2010-08-03 @ 19:46:09
Postat av: Frida Skoglund

"Det var fan julafton i förrgår" Hahaha :D

2010-08-10 @ 23:16:10
URL: http://pygmeisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0