Reduktion och janssons are coming back home!

Sophia trillade in hos mig runt tio, när jag i princip låg i mammas
och pappas säng och åt frukost och glodde på tv... Men det var
bara fort upp och duscha x)
Vi skulle egentligen plugga kemi, men innan vi gjorde det hann vi
kolla på Angus-filmen och New moon ... effektivt!
Men jag slapp vara själv och hon fick hem sin moppe!

Min käre saknade familj kommer hem sisådär vid sju-tiden, hade
tänkt vara klar med damsugningen tills dess, och om jag hinner
byta lakan i deras säng. Jag vill inte lämna den :( bästa sägen på
höjden! Lite annat än min bäbis säng ... Jag tror jag ska ta mina
pengar och köpa mig en ny, får inte plats länge till hähä.
Men det kostar pengar, och jag som har noll inkomst. Stackars
mändy! Jag som skulle skaffa sommarjobb, asgarv eller något!
Hmm...

Och jag har levt så onyttigt denna vecka så änglarna gråter
över mig. Ingen agility, ingenting. Måste springa.
Men sist så fick jag dödlig träningsvärk i månader. Pinsamt otränad
om jag säger så. Herregud.


happy manda!

BYEBYE!


Kommentarer
Postat av: särä

sjukt, galet, omöjligt snygg kille!!!!!!!!! jag dör!!!

2010-04-27 @ 20:30:44
Postat av: SVAR

OMG, längesen man såg dig här, paddis!

2010-04-29 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0