Mer kräk och byebye Mutti und Vatti

Jag vaknade en timma innan jag skulle gå upp. Klockan sex alltså
eftersom jag hade sovmorgon... Max stod vid min dörr och ville ut.
Så jag tänkte vara vänlig och släppa ut honom, men då lägger han
världens spya på mitt rum. TACK! Så det vara bara att göra samma
sak igen som förra veckan. Torka.
Spayet jag använder efter att jag torkat ger mig numera kväljningar.

Och i natt drog mina päron. Fast dem är snart hemma igen.
Men dem kom ju nyss hem tycker jag :( jag saknar dem
KOM HEM MAMMAPAPPAMUTTIVATTI.
jag blir galen

Snart ska jag skumpa iväg på min far beyond cool moppis. ANE
heter hon förresten. Går som en snigel, duger åt mig.

Äh, nu måste jag kila. Plugget kallarrrr !



min kräktrasa, I lovee!

byebyeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0