Jag vill upplysa er om att det är den 21 april

Så vad är grejen med SNÖN?! o.O hmm, hade inte vi tillräckligt
med kladd-väder i vintras? Nej, nu kommer det härligt snöblandat
regn ner från skyn. Och jag åkte moppe, i cirka tio minuter men
tro mig, det räckte! Dyngsur var jag när jag trillade in innanför
dörrarna. Kallt här inne är det också, men jag har fått fyr i pannan
så jag kan redan känna hur hela jag liksom tinar..

Idag känns livet ovanligt BRA! Hm, jag och Jennifer klarade av
muntliga nationella i engelska utan större problem och matte
provet kändes helt okej faktiskt! Plus att jag inte har så mycket
att plugga. Inte idag i alla fall, så tänkte ta och krypa ner under
täcket och glo på film.

Imorgon är jag ledig hela eftermiddagen. Ingen traktorteori
eftersom jag är klaaar med den :) tihi

Paramore-grejen, var snäll och kom hem. I miss you :(



Hmm, om jag nu haft lite mer money så hade denna pärla
lugnt vart min för länge sen. Det är bara det att den går på
sisådär saftiga 199:- på cdon...

Film nu, och täcke :>
byeee♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0