Jag har nyss sprungit fort och nu vill jag sova

Nyss hemkommen från agilityn, och det var oväntat roligt! Kanske
för att det gick så sjuhelvetes bra för oss, även för mamma Satu :D
Kul när det gör det!

Nu ska jag skutta in i duschen och sen läsa lite traktor, ska försöka
mig på slutprovet imorgon. Åh höga himlar låt mig klara det! Då
blir jag liksom ledig hela torsdag eftermiddag så länge kursen
pågår. Inga fel, inga fel.
Jag orkar verkligen inte plugga något annat. Helt slut återigen !

Tänkte skicka en snäll liten tanke till Jennifer Kihlberg som sitter
hemma hos sig och skriver på vårat orm-arbete. Synd att du inte
hittade något om mamba jäveln. Om ändå jag var lika ambitiös
som dig x) huhu, och Sophia som gör våran framsida när hon inte
ens är i våran grupp, bara för att jag suger på sånt... Ojoj!

Nej, nu åker min syster ur duschen för nu ska jag in!
Ha det bäst, KRAM!


Damn I miss :( ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha, mamban gillar vi inte ! ;<

men snoken hitta jag lite om, men hann inte göra mycket - nu tänker jag sova så får sitta uppe imorgon efter ridningen.

sovgott tha mupp ! pöss

2010-04-14 @ 22:08:11
URL: http://jennniiiiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0