I'm such a sad excuse for a girl och RIP

Åh herregud. Min käre vackra blomma! Idag tvingade mamma mig
att inse att hoppet var ute för min julstjärna. Den dog mitt framför
mina ögon, fast den stod i solen och fick lagom med vatten.
Åhåå, den bara skrumpnade ihop! Min dåligt-samvete-mätare
skjuter i höjden. Jag skulle aldrig fråga mamma om jag fick ha
den på mitt rum. Jag verkar inte ha så bra hand med blommor...
Men av mamma fick jag en ny, i samma fina kruka.
Hennes kommentar var ju lite sådär ironisk när hon räckte över
blomman.
" Försök få den här att överleva" ha ha ha ha.

Men hon sa att den inte behövde mycket vatten, den hade något
som hette fetblad... tror jag det var. Så nu vilar min fettoblommas
liv på mina axlar. Hoppas jag inte har ihjäl den med o.O

Snart har jag läst ut första Georgia Nicolson boken :( tur att jag
passade på att köpa tvåan också. Och att jag redan läst de sju
andra x)
Men jag skrattar som jag aldrig gjort förut till dem. NUTS! Hmm,
verkligen min typ av bok, jag känner faktiskt igen mig i dem. Vad
det nu ska betyda.

Hjälp. Mitt hår är skabb redan. Jävla röda färg att vara så förbannat
snygg. I typ två veckor. Vad ska jag göra? :(

Sluta grubbla. Nu måste jag äta innan mina päron går i tacket.


Hmm, jag ska nog flytta till Australien och bli aborigin.
Mitt liv här är så dött. Om man nu kan kalla de liv. Och
så är dem ju så snygga! grrr

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0