För mycket skit och tonvis med bortförklaringar

Blä, snart ger jag upp! Jag kommer aldrig klara matte b. Omöjligt.
Sitter med enkla andragradsekvationer. ENKLA!? Hm, tydligen inte
för mig. Jag förstår inte ens exemplena. Alltså GUD vad synd det
är om mig. Verkligen, jag kan inget annat än att gnälla.
Och så fort jag ska försöka på nytt kommer något annat roligare
i vägen. Som att sitta vid datorn till exempel.

Förutom matten så ska jag glo på film ikväll. Nice, plus godis och
Aaron Johnson-filmis. Verkligen nice.

My god, jag tråkar ut varenda människa. Nu måste jag lägga av,
matten skrattar mig rätt upp i ansiktet.


Utan er är jag värdelös. Ingen

bye people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0