As balla prylar och mändy är back on track!

Eller inte. Jag är så himla sämst på att blogga. Förlååt.
Fast jag har ju inte direkt så där SUPER MÅNGA som
följer lilla mig därimot...

Men för kära Er som faktiskt bryr er om vad som händer
i mitt liv så kan jag berätta att den 10/4 lördag dansade jag
häcken av mig. Alltså mer än jag någonsin gjort tidigare. Och sjungt
för jag lät som en 16åring med lungkapacitet 6% när jag vaknade dagen
efter :O
Och idag så var jag till Örebru med Sophia Gud Musse Sopan och alla
hennes andra alter egos. Trevligt värre var det, och jag hittade
världens coolaste t-shirt, jag lovar! Jag ska visa bild!
Jag är även rödhårig igen och det är bäst häst!  I love min mamma
som orkar dras med mitt kråkbo!

För övrigt är allt prima förutom att jag liksom typ hatar...skolan.
Den förstör hela min dag. Fast nä... inte själva skolan. Mer
plugget. Damn you typ. Nog om phytagoras sats plus massa
andra obegripliga stavelser.

Varför ska jag alltid skriva så mycket? Inte ens jag orkar läsa.
Så nu kan det nog tänkas räcka. Mer kaffe, Ebony heter min nya
kärlek. Varmt vatten plus Ebony Mörkrostat. Häääven.

PICS so hot!




Awwi, jag tror han ska heta Amandus. Delicious Amandus

Bye bye babies '.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0